התגליות המדעיות המדהימות ביותר ב־2023

פריצות דרך בתחום המרחב והזמן, רביית בתולים, מועמד מבטיח לחיי חייזרים ועוד. המדע לא איכזב במהלך ההקפה האחרונה שלנו סביב השמש

בשנה החולפת, שבמהלכה הגיע המדע שוב להישגים מדהימים, אסטרונומים חשפו תגליות חדשות על היקום, ביולוגים שרטטו מפה ברורה יותר של היצורים החיים בכוכב הלכת שלנו, ופליאונטולוגים ציירו תמונה עשירה יותר של הדינוזאורים ששוטטו על פני כדור הארץ לפני מיליוני שנים. האוסף האחרון של המחקר המדעי של האנושות ממשיך לסקרן ולחשוף תעלומות חדשות שיש לפותרן. הנה כמה מהבחירות המובילות של נשיונל ג'יאוגרפיק לפריצות הדרך המרתקות ביותר ב־2023.

הכתבה פתוחה למינויים

רוצים לקבל גישה ל3 כתבות בחודש ללא מנוי?

באפשרותך לקרוא 3 כתבות מלאות בחינם בחודש, בהצטרפות לניוזלטר שלנו.

הרשמה לניוזלטר
בתחילת 2023 זיהו מדענים לראשונה גלי כבידה בתדר נמוך, תוצר הלוואי הקוסמי של חורים שחורים שמתנגשים זה בזה ומתמזגים לאחר ביצוע ספירלה הרת אסון, כפי שמוצג באיור. MARK GARLICK, SCIENCE PHOTO LIBRARY

הכתבה פתוחה למינויים

רוצים לקבל גישה ל3 כתבות בחודש ללא מנוי?

באפשרותך לקרוא 3 כתבות מלאות בחינם בחודש, בהצטרפות לניוזלטר שלנו.

הרשמה לניוזלטר